HALE KHOB... HALE KHOB... .

HALE KHOB...

بيوگرافي جيمي فالن + معرفي برنامه معروف آن

جيمز توماس فالون معروف به جيمي فالون كمدين، بازيگر و مجري تلويزيوني آمريكايي است. فالون متولد 19 سپتامبر 1974 در بروكلين، نيويورك، با كار خود در "Saturday Night Live" (SNL) به شهرت رسيد، جايي كه او به دليل استعدادهاي كمدي خود و جعل شخصيت هاي مشهور شهرت يافت. او بعداً ميزبان برنامه گفتگوي آخر شب خود، "The Tonight Show Starring Jimmy Fallon" شد كه موقعيت او را به عنوان يكي از سرگرمي‌هاي مورد علاقه آمريكا تثبيت كرد. با اين حال، سفر فالون به سوي موفقيت بدون چالش و ناكامي نبود و به شهرت رسيدن او گواهي بر پشتكار، استعداد و اشتياق تزلزل ناپذير او به كمدي است.

اشتياق فالون به كمدي از دوران جواني مشهود بود. او كه در Saugerties، نيويورك بزرگ شد، اغلب كمدين هاي مورد علاقه خود را تقليد مي كرد و براي خانواده و دوستانش اسكيت اجرا مي كرد. او كمدين هاي معروفي مانند ادي مورفي را بت مي كرد و "Saturday Night Live" را بت مي كرد و آرزو داشت روزي به بخشي از اين برنامه تبديل شود. استعداد فالون در خنداندن مردم در اوايل آشكار شد و او مهارت هاي كمدي خود را در طول سال هاي تحصيلي خود با اجراي نمايش هاي استعداديابي و شركت در توليدات تئاتر محلي تقويت كرد. براي مطالعه بيوگرافي كامبيز اخباري با ما همراه باشيد.

پس از فارغ التحصيلي از دبيرستان، فالون در كالج سنت رز در آلباني، نيويورك ثبت نام كرد و در آنجا علوم كامپيوتر خواند. با اين حال، قلب او همچنان به دنبال حرفه اي در كمدي بود و اغلب در كلوپ هاي كمدي محلي اجرا مي كرد و تجربيات ارزشمندي به دست مي آورد و سبك كمدي خود را اصلاح مي كرد. در اين زمان بود كه استعداد فالون توجه استعدادياب ها را از برنامه زنده شنبه شب به خود جلب كرد و او در سال 1998 براي تست بازيگري براي نمايش دعوت شد.

تست بازيگري فالون براي "Saturday Night Live" موفقيت آميز بود و او در سال 1998 به عنوان يك بازيكن برجسته به گروه پيوست. . تركيب منحصربه‌فرد فالون از كمدي فيزيكي، شوخي‌هاي شوخ‌آميز و جعل هويت او را هم براي تماشاگران و هم براي ساير بازيگرانش محبوب كرد. او در نهايت به يكي از اعضاي ثابت بازيگران تبديل شد و به دليل تطبيق پذيري كمدي و توانايي در به تصوير كشيدن طيف گسترده اي از شخصيت ها شناخته شد.

فالون در طول مدت حضورش در «Saturday Night Live» به‌خاطر طرح‌هاي به ياد ماندني و شخصيت‌هاي تكرارشونده‌اش، از جمله گوينده «به‌روزرساني آخر هفته» با تينا في، «بري گيب تاك شو» و «اتاق جررت» و ديگران شناخته شد. . استعداد كمدي و شيمي او با همبازي هايش او را به يكي از محبوب ترين بازيگران سريال تبديل كرد و براي بازي هايش مورد تحسين منتقدان قرار گرفت. موفقيت فالون در "شنبه شب زنده" او را به شهرت ملي سوق داد و درهاي صنعت سرگرمي را به روي او باز كرد.

پس از ترك "Saturday Night Live" در سال 2004، فالون به ساير زمينه هاي سرگرمي از جمله بازيگري و مجري گري پرداخت. او در فيلم‌هاي متعددي مانند «تب پيچ»، «تاكسي» و «دختر كارخانه» ظاهر شد و همچنين صداي خود را به فيلم‌هاي انيميشني مانند «آرتور و نامرئي‌ها» و «دوگال» وام داد. حرفه بازيگري فالون نسبتاً موفق بود، اما اين استعداد او براي ميزباني بود كه در نهايت حرفه او را مشخص كرد.

در سال 2009، فالون به عنوان مجري برنامه «آخر شب با جيمي فالون»، يك برنامه گفتگو كه از NBC پخش شد، پيروزمندانه به تلويزيون بازگشت. در اين نمايش نام تجاري كمدي منحصربه‌فرد فالون، از جمله برداشت‌هاي مشهور، طرح‌ها و اجراهاي موزيكال او به نمايش گذاشته شد. توانايي فالون در ارتباط با مهمانانش و تعامل با مخاطبانش، او را براي بينندگان محبوب كرد و اين برنامه به سرعت طرفداران وفاداري پيدا كرد.

يكي از نكات برجسته «آخر شب با جيمي فالون» استعدادهاي فالون در موسيقي بود. او اغلب موسيقي را در طرح ها و اجراهاي خود گنجاند و مهارت هاي آواز و ساز خود را به نمايش گذاشت.


برچسب: بيوگرافي، زندگي نامه، اخبار هنرمندان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۰:۳۴ توسط:MAHSHID موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :