HALE KHOB... HALE KHOB... .

HALE KHOB...

بيوگرافي گلبن ارگن خواننده ترك

گلبن ارگن متولد 25 آگوست 1972 در استانبول تركيه، خواننده، بازيگر و مجري برجسته تلويزيوني پاپ تركيه است. او در تركيه محبوبيت زيادي به دست آورده است و به دليل صداي روح‌انگيز، اجراهاي جذاب و استعدادهاي همه‌جانبه‌اش طرفداران زيادي دارد. زندگي حرفه اي گلبن ارگن بيش از سه دهه را در بر مي گيرد و او خود را به عنوان يكي از موفق ترين و تاثيرگذارترين چهره ها در صنعت سرگرمي تركيه تثبيت كرده است.


برچسب: بيوگرافي، زندگي نامه، اخبار هنرمندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۳:۰۸ توسط:MAHSHID موضوع:

جديدترين آلبوم هاي كانيه وست

كانيه وست يك چهره برجسته در صنعت موسيقي است كه به دليل موسيقي پيشگامانه، سبك منحصر به فرد و شخصيت جنجالي خود شناخته شده است. در طول سال‌ها، او آلبوم‌هاي متعددي منتشر كرده است كه تأثير بسزايي در هيپ‌هاپ و فرهنگ عامه داشته است. در اين مقاله به بررسي آلبوم‌هاي كانيه وست، اهميت و تأثير آنها بر صنعت موسيقي و جامعه خواهيم پرداخت.


برچسب: بيوگرافي، زندگي نامه، اخبار هنرمندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۹:۰۶ توسط:MAHSHID موضوع:

بيوگرافي تام هالند

تام هالند با نام توماس استنلي هالند در 1 ژوئن 1996 در كينگستون تيمز، لندن، انگلستان، يك هنرپيشه مشهور بريتانيايي است كه با استعداد باورنكردني و شخصيت جذاب خود قلب مخاطبان در سراسر جهان را تسخير كرده است. هالند به يكي از شناخته‌شده‌ترين بازيگران صنعت سرگرمي تبديل شده است و به خاطر نقش‌هايش در فيلم‌هاي پرفروش مورد تحسين قرار گرفته و به عنوان يكي از درخشان‌ترين ستاره‌هاي جوان هاليوود به شهرت رسيده است. 


برچسب: بيوگرافي، زندگي نامه، اخبار هنرمندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۴:۰۷ توسط:MAHSHID موضوع: