HALE KHOB... HALE KHOB... .

HALE KHOB...

چگونه ممكن است خطرات در متاورس تشديد شود؟

راه هاي متعددي وجود دارد كه خطرات فعلي را مي توان در متاورس تشديد كرد. اولا، بسته به نحوه اداره اين فضاهاي ديجيتال، خطرات تماس ناخواسته در يك محيط چندوجهي سرزده تر وجود دارد. امروزه، اگر فردي كه نمي‌شناسيم يا نمي‌خواهيم با او ارتباط برقرار كنيم، از طريق پيام‌رساني، دوستي و يا تلاش براي برقراري ارتباط با ما در پلتفرم‌هايي مانند اينستاگرام، فيس‌بوك و غيره با ما ارتباط برقرار مي‌كند، توانايي ارتباط با او عمدتاً محدود است به گسترش پيام هاي متني، عكس ها، ايموجي ها و غيره



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۹:۲۶ توسط:MAHSHID موضوع:

نحوه استفاده از Play براي به دست آوردن بازي براي دريافت رمزنگاري و NFT

خوراكي هاي كليدي

 مدل جديدي در فضاي غيرمتمركز است كه به گيمرها اين امكان را مي‌دهد تا از طريق بازي كردن و فروش محتوايي كه توليد مي‌كنند، دارايي‌هاي درون بازي خود را داشته باشند و ارزش آن‌ها را افزايش دهند.

با گسترش ايده اقتصاد بازي، بازي براي كسب درآمد، كاربران را تشويق مي‌كند تا دارايي‌هاي درون بازي را به‌عنوان NFT در بازارهايي مانند Binance NFT بازي، ايجاد و بفروشند.
اكثر بازي‌هاي بازي براي كسب درآمد، پاداش‌هاي رمزنگاري درون‌بازي را نيز ارائه مي‌كنند كه مي‌تواند براي درآمد غيرفعال در نظر گرفته شود، و تضمين مي‌كند كه بازيكنان فعال از نظر مالي براي تعامل خود پاداش دريافت مي‌كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۹:۰۲ توسط:MAHSHID موضوع:

NFT ها: چيستند، چگونه كار مي كنند، چگونه روي توكن هاي غير قابل تعويض سرمايه گذاري كنيم

همه به دنبال آنها هستند، همه آنها را مي خواهند، اما NFTها واقعاً چه هستند: بياييد به جنبه هاي نظري، فني و قانوني توكن هاي غيرقابل تعويض، ارتباط آنها با فناوري بلاك چين و كاربرد آنها در بازار هنر بپردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۵:۵۸ توسط:MAHSHID موضوع:

مورات بوز خواننده، ترانه سرا و آهنگساز ترك.

او در زونگولدك در ناحيه ارگلي به دنيا آمد. تحصيلات ابتدايي را در اينجا به پايان رساند و سپس به استانبول نقل مكان كرد. او در سال 1999 به عنوان دانشجوي بورسيه وارد بخش آواز جاز در دانشگاه بيلگي شد. او در سال 2003 تحصيلات خود را در گروه علوم بنيادي كنسرواتوار دولتي موسيقي تركيه در دانشگاه فني استانبول ادامه داد. او در همان سال‌ها در آلبوم‌ها و كنسرت‌هاي خود آواز خوانندگان زيادي به‌ويژه تاركان را به صدا درآورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۳۰ توسط:MAHSHID موضوع: