HALE KHOB... HALE KHOB... .

HALE KHOB...

برت باچاراچ كيست؟ + بيوگرافي كامل او

برت باچاراچ در 12 مي 1928 در كانزاس سيتي، ميسوري به دنيا آمد، اما توسط هنرمند/ترانه سرا، ايرما فريمن و ستون نويس روزنامه، برت باچاراچ، در شهر نيويورك بزرگ شد. باچاراچ جوان در ابتدا به تشويق مادرش، در مدرسه موسيقي مان، دانشگاه مك گيل، مدرسه جديد تحقيقات اجتماعي و آكادمي موسيقي غرب به تحصيل موسيقي پرداخت. پس از مدتي در ارتش ايالات متحده - كه در آن زمان پيانو مي نواخت و براي يك گروه رقص تنظيم موسيقي مي كرد - در پايان دهه 1950 به عنوان يك ترانه سرا شروع به كار كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۱۳ توسط:MAHSHID موضوع:

بيوگرافي كايلي جنر

كايلي جنر در سال 1997 در كاليفرنيا به دنيا آمد. جنر در ميان خواهر و برادرهاي معروفش در سريال رئاليتي، Keeping Up With The Kardashians، در كانون توجه بزرگ شد. او شهرت خانواده‌اش را براي راه‌اندازي سرمايه‌گذاري‌هاي تجاري خود از جمله يك خط لوازم آرايشي موفق به نام Kylie غير مجاز مي باشدmetics به‌كار برد و ميليون‌ها دلار از فروش كيت لب‌هاي كايلي امضا كرد. علاوه بر اين،



برچسب: بيوگرافي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۴۳ توسط:MAHSHID موضوع:

فناوري nft و تاثير آن بر هنر

توكن‌هاي غيرقابل تعويض (NFT) به‌عنوان يك فناوري انقلابي ظهور كرده‌اند كه نحوه تعامل ما با هنر، موسيقي و كلكسيون‌ها را تغيير داده است. NFT ها دارايي هاي ديجيتالي هستند كه منحصر به فرد، غيرقابل تقسيم هستند و قابل تكرار نيستند. آنها بر روي يك بلاك چين ذخيره مي شوند كه يك سابقه غيرقابل تغيير از مالكيت و اصالت ارائه مي كند. NFT ها تأثير عميقي بر جنبه هاي مختلف زندگي، از هنر گرفته تا امور مالي، و حتي بازي داشته اند. در اين مقاله، من در مورد تأثير NFT بر زندگي بحث خواهم كرد.


برچسب: ان اف تي، nft، متاورس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۴:۵۴ توسط:MAHSHID موضوع:

NFT چيست؟ همه چيز درباره آن ها

توكن‌هاي غيرقابل تعويض (NFT) در سال‌هاي اخير دنياي هنر را متحول كرده‌اند و فرصت‌هاي جديدي را براي هنرمندان فراهم كرده‌اند تا از خلاقيت‌هاي ديجيتال خود كسب درآمد كنند. NFTها دارايي‌هاي ديجيتال منحصربه‌فردي هستند كه در يك بلاك چين تأييد مي‌شوند و آن‌ها را بي‌نظير و ارزشمند مي‌كنند. استفاده از NFT در هنر، بازار جديدي را براي هنر ديجيتال ايجاد كرده است كه به هنرمندان اجازه مي دهد آثار خود را به گونه اي بفروشند كه قبلاً امكان پذير نبود.


برچسب: ان اف تي، nft، متاورس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۵:۳۸ توسط:MAHSHID موضوع:

رايج ترين كاربردهاي NFT

NFT ها يا توكن هاي غيرقابل تعويض، پيشرفت نسبتا جديدي در دنياي فناوري بلاك چين هستند. اين دارايي هاي ديجيتال منحصر به فرد هستند، به اين معني كه هر يك از هر NFT ديگري متمايز است و مي تواند براي نمايش هر چيزي از هنر ديجيتال گرفته تا يادگاري هاي ورزشي استفاده شود. موارد استفاده براي NFTها بسيار زياد است و اين پتانسيل را دارند كه شيوه تعامل ما با محتواي ديجيتال را متحول كنند.


برچسب: ان اف تي، nft، متاورس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۴:۰۱ توسط:MAHSHID موضوع:

NFT؛ دنياي داغ هنر ديجيتال

توكن‌هاي غيرقابل تعويض يا NFT يكي از موضوعات داغ در دنياي هنر ديجيتال و كلكسيون‌ها بوده‌اند. اين دارايي هاي ديجيتال راه هاي جديدي را براي سازندگان و مجموعه داران براي كسب درآمد و مالكيت آثار هنري منحصر به فرد و ساير دارايي هاي ديجيتالي باز كرده است. NFT ها منحصر به فرد هستند و نمي توان آنها را تكرار كرد، و آنها را از دارايي هاي ديجيتال سنتي كه مي توان بدون محدوديت كپي و توزيع كرد، متفاوت مي كند. در اين مقاله، انواع مختلف NFT و نحوه استفاده از آنها در صنايع مختلف را بررسي خواهيم كرد.


برچسب: ان اف تي، متاورس، nft،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۲:۱۷ توسط:MAHSHID موضوع:

nft چيست +هرآنچه كه نياز داريد بدانيد

NFT ها يا توكن هاي غير قابل تعويض، نوعي از دارايي ديجيتال هستند كه در سال هاي اخير محبوبيت قابل توجهي به دست آورده اند. NFTها دارايي‌هاي ديجيتال منحصربه‌فردي هستند كه روي يك بلاك چين ذخيره مي‌شوند، كه يك دفتر كل ديجيتال غيرمتمركز است كه تراكنش‌ها را ثبت مي‌كند. در اين مقاله، منشا NFT ها، نحوه كاركرد آنها و تاثير آن بر دنياي هنر و فراتر از آن را مورد بحث قرار خواهيم داد.


برچسب: ان اف تي، nft، متاورس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۷:۲۲ توسط:MAHSHID موضوع: