HALE KHOB... HALE KHOB... .

HALE KHOB...

بهترين هتل هاي تركيه براي تعطيلات با كودكان

 بالاخره زمان تعطيلات نزديك شد!تعطيلات براي اعضاي كوچك خانواده ما همانقدر ضروري و هيجان انگيز است كه براي كارمندان!لحظات فراموش نشدني اي كه در آن دوستاني پيدا كردند كه خاطره سازي مي كنند، مكان هايي غير از خانه و محله خود را كاوش مي كنند، خود را خسته مي كنند و نهايت لذت را مي گذرانند، در اين تابستان و تعطيلات ترم انباشته مي شوند.

اين وظيفه والدين است كه اطمينان حاصل كنند كه اين خاطرات براي ساختن سالم دوران كودكي انباشته مي شوند.در كشور تركيه هتل‌هاي زيادي وجود دارد كه كودكان نمي‌توانند آن‌ها را فراموش كنند و از آن لذت ببرند و يك فرصت تعطيلات راحت را براي والدين فراهم كنند. قبل از برنامه ريزي براي تعطيلات خود، نگاهي به هتل هاي دوستدار كودك كه شادي همه اعضاي خانواده را در نظر مي گيرند، مفيد خواهد بود.آيا مي دانستيد كه مي توانيد راهنماي رزرو هتل در استانبول كمك بگيريد.

مي‌توانيد بهترين هتل‌هاي خانوادگي تركيه را در obilet.com پيدا كنيد و به سرعت اتاقي را در هتلي متناسب با برنامه سفر خود رزرو كنيد.اگر چمدان هاي كوچولوها بسته است، شروع به كاوش كنيم؟سواحل مديترانه بهشت سيري ناپذير تركيه است.

بلك; اين يكي از آن سواحل است كه در جهان به دليل زمين هاي گلف معروف، آب هاي تميز، شن هاي ابريشمي و هتل هاي مجلل شناخته شده است.هم با زيبايي هاي طبيعي و هم با فرصت هاي توريستي بودن، تعطيلاتي فراموش نشدني و راحت را به بازديدكنندگان خود ارائه مي دهد.همچنين براي كساني كه مي خواهند تعطيلات مفرح را با كودكان با هتل هاي خاص خود سپري كنند خوشحال مي شود.


planebileti_query  در Rixos Premium Bebek 

اتاق هاي خانواده لوكس 74 متر مربعي وجود دارد كه به طور ويژه براي همه اعضاي خانواده آماده شده است تا تعطيلات راحتي داشته باشند. اتاق ها با دقت تزئين شده اند تا نيازهاي كودكان را برآورده كنند. در عين حال، اين اتاق فراموش نمي كند كه با چشم انداز باغ، آرامش را از كوچكترين اعضاي خانواده به بزرگ ترين آنها بدهد.البته سورپرايزهاي زيادي در انتظار كودكاني است كه هيجان تعطيلاتشان فراتر از اتاق است.

باشگاه كودكان ريكسي سرويسي است كه در آن كودكان هرگز از گذراندن وقت خسته نمي شوند و والدين با خيالي آسوده از اين سرگرمي راضي مي شوند.كودكان تعطيلات خوبي را با پارك هاي آبي مجهز به سرسره، استخرهاي سرپوشيده و روباز، سينماي كودكان، ديسكو ريكسي، كلاس هاي خصوصي و بسياري فعاليت هاي ديگر سپري مي كنند.علاوه بر خدمات هتل دوستدار كودك، مهمانان ريكسوس پريميوم ببك مي توانند از مركز تفريحي عظيم، سرزمين افسانه ها، به صورت رايگان بهره مند شوند.

جدا از اين هتل كه تعطيلات فراموش نشدني را هم براي كودكان و هم براي والدين فراهم مي كند، آنتاليا با زيبايي تمام در انتظارش است. به شما توصيه مي كنيم زماني كه در جنوب هستيد يك سفر فرهنگي خانوادگي را برنامه ريزي كنيد كه طبيعت و تاريخ آن بسيار جذاب است.مطمئن شويد كه شهر باستاني آسپندوس و آبشار دودن كه 30 دقيقه با ماشين از هتل فاصله دارند را در مسير اكتشاف خود قرار دهيد.اين را هم اضافه كنيم كه اين هتل در 40 كيلومتري فرودگاه بين المللي آنتاليا قرار دارد.كليد طلايي هيسارونو، موغلا
مسيرمان را به سمت هيسارونو مي پيچيم كه بين فتحيه و اولودنيز، جايي كه دريا با كوه ها برخورد مي كند، قرار دارد! در اينجا با  Golden Köy Hisarönü  مواجه مي شويم كه بوسيله درختان و گل ها احاطه شده است.اين هتل با الهام از معماري خانه هاي سنگي و متناسب با طبيعت هيسارونو طراحي شده است.

اين تصوير كه به دور از اغراق است، تضمين مي كند كه تعطيلات را در هم آميخته با طبيعت سپري كنيد.شما مي توانيد با خيالي آسوده هتل را براي تعطيلات خانوادگي خود انتخاب كنيد و مي توانيد در سوئيت هاي خانوادگي دلوكس كه فضا و راحتي فراواني را ارائه مي دهد اقامت كنيد.همچنين يك ساحل خصوصي و دو استخر مجزا وجود دارد كه يكي از آنها براي كودكان امن است.

البته درختان، گل ها، انگورها دور اين استخرها را احاطه كرده اند.از سوي ديگر، وعده هاي غذايي از مهماناني كه قبلاً اقامت داشتند، نمره كامل دريافت كرد.در Golden Key Hisarönü كه مصمم است همه مهمانان خود را از كوچك تا بزرگ خوشحال كند، همه چيز به طبيعي ترين شكل موجود است تا بتوانيد تعطيلات آرامي را در كنار خانواده سپري كنيد.فراموش نكنيد كه اين تعطيلات را كه بارها زيبايي هاي طبيعت را تحسين مي كنيد،

در عكس هايي كه لبخند مي زنيد، ذخيره كنيد و زيبايي هاي تاريخي منطقه نزديك به هتل را كشف كنيد.

Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa،

سرسره، رودخانه تفريحي، استخر كودكان... Aqua Fantasy، واقع در ساحل در ساحل Selçuk Pamucak، داراي پارك آبي شماره يك در تركيه است.

اگر مي‌خواهيد در طول تعطيلات خانوادگي خود خاطرات پر انرژي و سرگرمي‌هاي آبي داشته باشيد، بايد در نزديك‌ترين برنامه تعطيلات خود با اين اقامتگاه رنگارنگ آشنا شويد.در روم سرويس هاي هتل گزينه هايي با راحتي و اندازه دلخواه وجود دارد. اتاق هايي نيز وجود دارد كه مخصوص خانواده هاي پرجمعيت و خانواده هايي با كودكان طراحي شده است.

علاوه بر همه اينها، مهمانان در يك مفهوم همه جانبه ميزباني شدند. مي توانيد از رستوران هاي آلاكارته و خدمات بوفه باز بهره مند شويد.همچنين يك خبر خوراكي ديگر از آكوا فانتزي داريم كه هم كودكان و هم والدين را به وجد مي آورد! اين هتل همچنين داراي يك بوفه لذيذ براي كودكان است كه مخصوص كوچكترها تهيه شده است.

شما خواهيد ديد كه فرزندتان كه انرژي زيادي از غذاهاي خوشمزه ذخيره مي كند، با خيال راحت سرگرم مي شود.
علاوه بر اين، تعطيلات شما مملو از سرگرمي ها و فعاليت هاي ورزشي مختلف خواهد بود كه مي توانيد در طول روز در آنها شركت كنيد.در اين مركز، كه همچنين داراي مفهوم خدمات با كيفيت در اسپا و سلامتي است. سونا، بخار، جكوزي، حمام تركي، ماساژ و بسياري خدمات ديگر.اين بر عهده مهمانان است كه بدون بارگيري از انرژي مثبت از آكوا فانتزي برنگردند و فقط خاطرات دلپذير را جمع آوري كنند.

هتل كانارا، چاناكاله

هتل كانارا در چاناك كاله با فضاي درهم آميخته با طبيعت و حيوانات، طعم هاي غني محلي و خدمات دوستانه آماده است تا قلب والدين و فرزندان را بدزدد. زيرا در اينجا هر فرصتي به بهترين شكل براي خانواده هاي داراي فرزند فراهم است تا اوقاتي راحت و مفرح داشته باشند.در حالي كه زمين هاي بازي ويژه و فعاليت هاي سرگرم كننده ارائه مي شود، حتي نمايش فيلم براي كودكان در شب در هتل كانارا فراموش نمي شود!بياييد نگاهي دقيق تر به اين هتل خاص در بهشت آسوس بيندازيم

.هماهنگي هتل با طبيعت فوق العاده آرام است. گياهاني كه در طول مسير به دقت رشد كرده اند، حيواناتي كه آزادانه در اطراف پرسه مي زنند و ميوه هاي طبيعي كه مي توانيد از شاخه هاي آنها بچينيد و با خيال راحت بخوريد، باعث مي شود احساس كنيد در يك افسانه هستيد.در ساحل ساحلي هتل فضاي ويژه اي براي كودكان ايجاد شده است تا خانواده ها ضمن اطمينان از امنيت فرزندان خود از درياي پاك لذت ببرند. از آنجايي كه ساحل اينجا سنگريزه است، اضافه كنيم كه بايد دمپايي دريايي همراه خود داشته باشيد.

اين بوتيك هتل سبز كه با اتاق هاي تميز و پرسنل دقيق خود نامي براي خود دست و پا كرده است. اين رستوران با نان هاي پيتاي گرم از اجاق سنگي، صبحانه با سبزيجات ارگانيك و غذاهاي مختلف كه با دقت در آشپزخانه آماده شده اند، به مهمانان خود ميهمانان مي دهد. فراموش نكنيد كه پس از سير شدن در بانوج درست در مقابل اتاق خود استراحت كنيد.ما همچنين چند پيشنهاد ديگر براي تعطيلات كه تا اينجا آمده اند داريم. مكان هاي زيادي در اطراف كانارا وجود دارد كه مي توانيد در آنها به تورهاي تاريخي و فرهنگي مانند پارك هاي ملي، معابد باستاني و محراب برويد.

بدون ديدن مناظر باستاني Gülpınar (Chryse) و Küçükkuyu (Gargara) كه هومر در حماسه معروف ايلياد ستايش كرده است، اينجا را ترك نكنيد.


روستاي تعطيلات باشگاه كوستور، آيدين

اين بار، مسير خود را به سمت كوش آداسي با زيبايي هاي طبيعي شگفت انگيزش مي پيچيم، هتل ديگري با كلوپ بچه هاي مملو از سرگرمي!با جنگل‌هاي كاج و باغ گياه‌شناسي مجهز به گل‌هاي رنگارنگ، Kustur Club Holiday Village مكاني عالي براي داشتن تعطيلات خانوادگي آرام است.همچنين اتاق هاي بزرگي در اين ملك وجود دارد تا خانواده ها تعطيلات راحتي داشته باشند.

در اتاق هاي داراي بالكن يا تراس مي توانيد با تمام اعضاي خانواده از طبيعت سرسبز لذت ببريد. مهمانان كوچك و بزرگسال مي توانند گرماي خانه را حتي زماني كه از خانه دور هستند احساس كنند.غذاهاي تهيه شده توسط سرآشپزهاي اين هتل كه در رده 5 ستاره است نيز فوق العاده لذيذ است. علاوه بر اين، به لطف گزينه هاي موجود در منو كه مخصوص كودكان ايجاد شده است، بچه هاي كوچك مي توانند انرژي زيادي جمع كنند.


برچسب: تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۳۳ توسط:MAHSHID موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :