HALE KHOB... HALE KHOB... .

HALE KHOB...

نحوه استفاده از Play براي به دست آوردن بازي براي دريافت رمزنگاري و NFT

خوراكي هاي كليدي

 مدل جديدي در فضاي غيرمتمركز است كه به گيمرها اين امكان را مي‌دهد تا از طريق بازي كردن و فروش محتوايي كه توليد مي‌كنند، دارايي‌هاي درون بازي خود را داشته باشند و ارزش آن‌ها را افزايش دهند.

با گسترش ايده اقتصاد بازي، بازي براي كسب درآمد، كاربران را تشويق مي‌كند تا دارايي‌هاي درون بازي را به‌عنوان NFT در بازارهايي مانند Binance NFT بازي، ايجاد و بفروشند.
اكثر بازي‌هاي بازي براي كسب درآمد، پاداش‌هاي رمزنگاري درون‌بازي را نيز ارائه مي‌كنند كه مي‌تواند براي درآمد غيرفعال در نظر گرفته شود، و تضمين مي‌كند كه بازيكنان فعال از نظر مالي براي تعامل خود پاداش دريافت مي‌كنند.


فضاي بازي هاي غيرمتمركز به سرعت در حال رشد است زيرا جهان راه هاي بيشتري براي استفاده از فناوري بلاك چين كشف مي كند. آخرين روند، مدل بازي براي كسب درآمد است كه يك اقتصاد مبتني بر كاربر را معرفي مي كند كه براي علاقه مندان به بازي طراحي شده است و شكاف بين فضاي مجازي و واقعيت را پر مي كند.

بازي براي كسب درآمدبه گيمرها امكان مي دهد دارايي هاي خود را داشته باشند و ارزش آنها را از طريق فعاليت هاي معمولي درون بازي خود مانند پرورش موجودات، باز كردن قفل ارتقاء، خريد اقلام و موارد ديگر افزايش دهند. بازيكنان با شركت در اقتصاد درون بازي، هم براي جامعه و هم براي توسعه دهندگان ارزش ايجاد مي كنند.

سيستم پاداش براي فعاليت‌هاي بازي براي كسب درآمد ساده است، از دارايي‌هاي درون بازي مانند ابزار و سلاح تا حتي پاداش‌هاي مالي مانند ارزهاي ديجيتال و دارايي‌هاي قابل تبديل كه مي‌توانند به عنوان توكن‌هاي غيرقابل تعويض (NFT) فروخته شوند. براي دوره آموزش nft براي كسب درآمد دلاري تا آخر مقاله با ما همراه باشيد. 

اگر علاقه مند به يادگيري بيشتر هستيد، به خواندن ادامه دهيد تا روش هاي مختلف استفاده از بازي هاي بازي براي كسب درامد را بياموزيد.


بازي براي كسب درآمد: چگونه كار مي كند؟

بازي براي كسب درآمد در دنياي غيرمتمركز بر دو روش توليد نقدينگي تأكيد دارد - خريد و فروش NFTهاي درون بازي يا بازي براي كسب درآمدهاي رمزنگاري شده درون بازي. در حالت اول، بازيكنان اقلام NFT منحصر به فرد درون بازي را در يك بازار براي كريپتو يا فيات به بازيكنان ديگر مي‌فروشند. در حالت دوم، بازيكنان با دارايي‌هاي رمزنگاري درون بازي پاداش مي‌گيرند كه مي‌توان از آن براي خريد محتواي بيشتر درون بازي استفاده كرد يا با فيات و ساير ارزهاي ديجيتال مبادله كرد.


1. خريد و فروش NFT

ايجاد، خريد و فروش دارايي‌هاي درون بازي به‌عنوان NFT مفهوم اصلي مدل بازي براي كسب درآمد است. محبوب‌ترين نمونه بازي‌هاي مبتني بر NFT است كه به كاربران امكان مي‌دهد كلكسيون‌هاي NFT را در بازارهاي بازي بخرند، بفروشند و معامله كنند، مانند سلاح‌هاي دست‌ساز، اقلام آرايشي و بهداشتي و معجون‌هاي تقويت‌كننده.


Axie Infinity (AXS) با الهام از Pokemon يك نمونه عالي از يك بازي آنلاين مبتني بر NFT است، كه در آن بازيكنان مي توانند Axies - موجودات جادويي - را پرورش دهند يا بخرند تا با بازيكنان ديگر مبارزه كنند و جوايزي كسب كنند. هر Axie همچنين يك NFT منحصر به فرد است كه به اين معني است كه هيچ دو Axie شبيه هم نيستند و مالكيت آنها به طور جداگانه در بلاك چين رديابي مي شود. بازيكنان همچنين مي توانند NFT Axies خود را در بازار و براي كسب سود بفروشند و يك اقتصاد بازار مبتني بر كاربر براي كلكسيونرها و بازيكنان ايجاد كنند.


2. كسب جوايز درون بازي و ارزهاي ديجيتال

علاوه بر دارايي‌هاي درون‌بازي NFT، پلتفرم‌هاي بازي مانند Mobox (Mbox) كه اخيراً در ليست لانچپول بايننس قرار گرفته است، از طريق بازي‌هاي رايگان خود به بازيكنان خود ارز ديجيتال پاداش مي‌دهند. هر كسي مي‌تواند در بازي‌هاي مختلف ارائه‌شده توسط اين پلتفرم، از كشاورزي NFT گرفته تا كشاورزي بازده و بازي‌هاي بلاك چين، شركت كند. علاوه بر اين، كاربران مي‌توانند در استخرهاي نقدينگي شريك شوند يا از MOMO NFTها براي كسب پاداش‌هاي شرط‌بندي كه با ارز بومي MBOX پرداخت مي‌شود، استفاده كنند.

قرار دادن توكن‌هاي MBOX مي‌تواند به جعبه‌هاي اسرارآميز منحصربه‌فرد MOMO NFT پاداش دهد و انگيزه‌اي اضافي براي كاربران ايجاد كند تا توكن بومي پلتفرم را براي توليد درآمد غيرفعال نگه دارند و از آن استفاده كنند.
  
جديدترين مجموعه جعبه هاي رمز و راز موباكس در بازار NFT بايننس در عرض چند ثانيه فروخته شد و MOMO NFT هاي افسانه اي خود را كه مي توانند در سراسر پلتفرم MOBOX مورد استفاده قرار دهند، به نمايش گذاشت. هر MOMO NFT داراي يك قدرت هش تصادفي است كه به آنها ويژگي هاي منحصر به فردي در دنياي Mobox مي دهد.

از سوي ديگر، بازيكنان Axie Infinity مي‌توانند در حالت ماجراجويي يا در Arena مبارزه كنند تا Smooth Love Potions (SLP) به دست آورند – يك پاداش درون بازي كه بازيكنان مي‌توانند از آن براي توليد Axies جديد يا تجارت به عنوان يك ارز ديجيتال در صرافي‌هاي رمزنگاري مانند Binance استفاده كنند. كاربران همچنين بايد بدانند كه همه بازي‌هاي مبتني بر NFT از سيستم بازي براي كسب درآمد استفاده نمي‌كنند و بسياري از آنها صرفاً براي مقاصد سرگرمي و بدون گزينه‌هاي درآمدزايي تعبيه‌شده طراحي شده‌اند.

مزاياي مدل بازي براي كسب درآمد

بازي‌هاي بازي براي كسب درآمد يك كاربرد هيجان‌انگيز از فناوري NFT هستند كه به بازيكنان اين امكان را مي‌دهند تا مالكيت ۱۰۰ درصدي دارايي‌هاي NFT درون بازي خود را داشته باشند. همانند بازي‌هاي سنتي، بازيكنان مي‌توانند از دارايي‌هاي درون بازي خود براي پرورش موجودات جديد، ارتقاء سطح و برتري در مبارزات PVP استفاده كنند.

با اين حال، برخلاف بازي‌هاي سنتي، وقتي بازيكنان شخصيت خود را ارتقا مي‌دهند، مي‌توانند دارايي‌هاي درون بازي خود را به عنوان NFT در بازار بفروشند و معامله كنند. هرچه شخصيت‌هاي آن‌ها منحصربه‌فردتر و قدرتمندتر باشند، مي‌توانند درآمد بيشتري كسب كنند. به عنوان مثال، MOBOX's Legendary MOMO NFTs تا 70,000 BUSD هر قطعه در پلتفرم بازي MOBOX NFT فروخته شده است.


اقتصاد بازي باز جديد

بازي‌هاي بازي براي كسب درآمد، اقتصاد باز را ايجاد مي‌كنند و تضمين مي‌كنند كه بازيكناني كه براي بازي ارزش قائل مي‌شوند، از طريق جوايز درون بازي يا از طريق ارزهاي ديجيتال از نظر مالي پاداش دريافت مي‌كنند. با افزايش محبوبيت بازي‌هاي مبتني بر NFT، قيمت شخصيت‌ها و دارايي‌هاي اصلي NFT در بازي نيز افزايش مي‌يابد و بازيكنان را تشويق مي‌كند تا در ازاي دريافت جوايز جذاب‌تر، فعالانه با بازي درگير شوند.


بازيكنان همچنين مي‌توانند توكن‌هاي خود را كه به سختي به دست آورده‌اند در صرافي‌هاي ارزهاي ديجيتال مانند Binance معامله كنند تا حتي بيشتر به دست بياورند. بازي‌هاي مبتني بر NFT كه توكن بومي خود را دارند عبارتند از My Neighbor Alice (ALICE)، The Sandbox (SAND)، MOBOX (MBOX) و موارد ديگر – كه همگي در Binance فهرست شده‌اند.


تبديل علاقه مندان به كريپتو گيمرهاي NFT

مدل play-to-earn همچنين علاقه مندان به ارزهاي ديجيتال را براي ورود به فضاي بازي NFT جذب كرده است و باعث افزايش تقاضا و نقدينگي در اين پلتفرم‌هاي بازي براي كسب درآمد شده است.

در بايننس NFT، ما هميشه به دنبال ارائه پروژه هاي جديد و نوآورانه NFT به كاربران هستيم. با استفاده از پروژه‌هاي برتر بازي NFT و شركت‌هاي بازي‌هاي ويديويي سنتي كه به NFT تبديل مي‌شوند، به دنبال گسترش فضاي بازي NFT و استقبال كاربران بيشتري براي شروع سفر بازي NFT خود هستيم.


برخي از جعبه‌هاي رمز و راز بازي NFT اخير ما عبارتند از:
مجموعه Mystery Box "MOMO" Mobox كه داراي MOMO هاي افسانه اي است كه مي توانند در پلتفرم بازي Mobox استفاده شوند.


اواسط تابستان با Alice NFT Collection، كه به بازيكنان اجازه مي‌داد از NFT خود براي بازخريد لوازم آرايشي درون بازي از دنياي My Neighbor Alice و ميني‌گيم - Alice’s Mysterious Seed استفاده كنند.
The Big Time’s Founder Sale، داراي دارايي هاي درون بازي و آثار هنري انحصاري از دنياي Big Time، و همچنين بليط هاي ورودي VIP براي دسترسي زودهنگام به بازي.


ويژگي هاي آينده در بازار NFT بايننسعملكردهاي برداشت و سپرده اعلام شده براي سه ماهه چهارم 2021 به زودي در بازار NFT بايننس در دسترس خواهند بود. كاربران مي‌توانند NFTهاي خود را براي بازي در پلتفرم‌هاي بازي مختلف و همچنين دارايي‌هاي NFT خود را در Binance NFT واريز كنند و از يكپارچگي بين پلتفرم‌ها و افزايش نقدينگي براي كاربران NFT ما اطمينان حاصل كنند.


به انجمن بايننس NFT ما در تلگرام بپيونديد يا بايننس NFT را در توييتر و اينستاگرام دنبال كنيد تا از آخرين اخبار و به روز رساني ها، از جمله عرضه هاي آتي در بازار NFT بايننس، مطلع شويد. براي هنرمندان و سازندگاني كه به دنبال همكاري هستند، در همين حين، به بازار NFT بايننس بپيونديد و به دنياي جديد و هيجان انگيز بازي هاي كسب درآمد بپيونديد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۹:۰۲ توسط:MAHSHID موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :